Akordi Online

21.05.2012., ponedjeljak

Tekstovi i akordi na Akordi-online - zadnje azurirano

AKORDI-ONLINE


Divlje Jagode - Kako si topla i mila

Divlje Jagode - Sarajevo Ti i Ja

Azra - moderato cantabile

Zdravko ÄRolić - Gori vatra - akordi

Dado Topic - Kristina - Akordi

Hari Mata Hari - Dok Miljacka protice - akordi

Boris Novkovic - Bijeli golub - Akordi

Divlje Jagode - on the road again - tekst

Aerodrom - Odma mi je zapela za oko - akordi

Crvena Jabuka - Priznat cu joj sve - akordi

Crvena Jabuka - Tebe imam sam da ostarim - akordi

Crvena Jabuka - I kad sutimo imamo o cemu - akordi

Bolujem

Ako ako odes ti

Azra - Uvijek ista priča - Akordi

Boris Novković - Lete ptice, lete avioni

Budi sam na ulici

7 Dana

Stari grad

I Want Your Love

Lile su kiŔe

Dao sam ti duŔu

U vremenu horoskopa

Da li je dozvoljeno razgledanje vaseg vrta

Zaboravljeni

Kao ptica na mom dlanu

Makedonija

Sjecanja

Jelena

Sarajevo ti i ja

Krivo je more

Jedina moja

Sanjati

Ostani

Bježi kiŔo s prozora

Moje najmilije

Dirlija

Ima neŔto od srca do srca

Bijeli božić

Da znaÅ” da me boliÅ”

Carolija

Bacila je sve niz rijeku

Bosnom behar probeharao

Dajana

Ljubav nije za mene

Ludnica

Điđimiđi

Dalida

ÄResto poželim da sve zaboravim


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.